Ամբողջացնել գրողի մասին ունեցած գիտելիքները:

Արժևորել տալ Ամենայն հայոց բանաստեղծի ազգանվեր, հումանիստական գործունեությունը:

 Ցույց տալ մտքի զարգացման և խտացման դրսևորումները:

Հեղինակի կյանքի ու հայտնատեսման մեջ կապ տեսնելու կարողունակություն զարգացնել:

Ուղղորդել լինել ժառանգորդը և փոխանցողը  հայ և համաշխարհային մշակույթի


 Կհամեմատեն գրողի լեզվական իրողությունների և  պատկերավորման տարատեսակ հնարքները:

Կարժևորեն մշակութային հարստությունը:

Կասմունքեն հասկանալով:

Հարցեր և առաջադրանքներ

¨Ի՞նչպիսի ժանրային նկարագիր ունի քառյակը:
¨Թեմատիկ ի՞նչ բաժանումներ կարող ենք անել քառյակներում:
¨Հայ և համաշխարհային գրականության ո՞ր հեղինակների ստեղծագործություններին են աղերսվում Թումանյանի քառյակները:
¨Կառուցվածքային ի՞նչ առանձնահատկություններ ունեն քառյակները:
¨Պատկերավորման ի՞նչ միջոցներ են կիրառվել քառյակներում:
¨Ո՞ր  քառյակն ես հավանել, հիմնավորիր վերլուծելով: