Տարրական դասարանների մայրենիի դասագրքերում զետեղված ստեղծագործությունների քննարկմանը ներկայացվում են այն ցուցումն ու մեթոդական քայլաշարը, որի      կիրառման դեպքում  գեղարվեստական խոսքի գունեղությունը, զգացմունքների զուլալությունը կըմբռնվի աշակերտների կողմից: Կարևոր է այն, որ ստեղծագործությունների    ուսումնասիրման ճանապարհով կդրսևորվի գեղարվեստական խոսքի նկատմամբ կրտսեր դպրոցականների հետաքրքրությունը:  Մասնավորապես  կանգ կառնենք դրանց բառապաշարի, ազգային արժեքների ձևավորմանը նպաստող հնարավորությունների վրա: