Գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է:Այն օգնում է պարզել յուրաքանչյուր սովորողի գիտելիքների ,կարողությունների ու հմտությունների զարգացման աստիճանը,ինչպես նաև ստանալ դպրոցի կողմից առարկայական ծրագրերի,չափորոշիչների պահանջների կատարման ամբողջական պատկերը:                                                                                                                     Կրթական գնահատումը լայն հասկացություն է. այն նկարագրում է ցանկացած գործունեություն, որը կարող է  տեղի ունենալ սովորողի կամ սովորողների գիտելիքների վերաբերյալ տեղեկություններ ստանալու  նպատակով:Նոր  մոտեցումներով գնահատումը ոչ միայն սովորողի առաջադիմության փաստագրումն է,այլև  ուսուցման ընթացքի  խթանման կարգավորման,վերահսկման,բարելավման մեխանիզմ:

Դասընթացի նպատակն է՝                                                                                                                                                         .Ծանոթացնել  ՀՊՉ-ի «Սովորողների ուսումնառության արդյունքների գնահատման սկզբունքները» բաժնում տեղի ունեցած փոփոխություններին:                                                                                                                                         . Ներկայացնել  գնահատման տեսակներն ըստ նպատակի,գնահատման ձևերը:                                                             .  Ձևավորել   գնահատման տարբեր ձևերի,գործիքների կիրառման հմտություններ:                                                     .  Ներկայացնել քայլեր,որոնք  կօգնեն ուսուցիչներին ճիշտ և արդյունավետ կազմակերպել գնահատման գործընթացը:                          .