Նպատակ
Այս դասընթացի նպատակն է վերլուծել, թե ինչպես կարելի է արդյունավետորեն կիրառել սոցիալ-հուզական խաղ-վարժանքներ դասավանդման գործընթացում՝ նպաստելով սովորողների սթրեսի նվազեցմանը, ստեղծագործական մտածողության զարգացմանը և խմբային աշխատանքի արդյունավետությանը:
Խնդիրներ
- Ուսումնասիրել սոցիալ-հուզական խաղ-վարժանքների դերը և ազդեցությունը աշակերտների ուսումնական առաջադիմության և հոգեբանության վրա:
- Բացահայտել կոնկրետ խաղ-վարժանքներ, որոնք կարելի է ինտեգրել տարբեր առարկաների դասերին:
- Մշակել մեթոդական ուղեցույցներ ուսուցիչների համար՝ խաղերի կիրառման նպատակով:
- Վերլուծել խաղերի ազդեցությունը սովորողների քննադատական մտածողության զարգացման վրա:
- Սահմանել չափորոշիչներ խաղերի արդյունավետության գնահատման համար:
Գյումրու N 38 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Արմինե Պողոսյան
- Դասախոս: Արմինե Պողոսյան