Հեքիաթները որպես երեխայի մտածողությա, խոսքի և հաղորդակցության զարգացման միջոց» հետազոտական աշխատանքի շրջանակներում մեր առաջ խնդիր ենք դրել ըստ կարելվույն ուսումնասիրել հեքիաթների դերը երեխաների դաստիարակության գործում:Երեխա ժամանակ յուրաքանչյուր երեխա ցանկանում է ընդօրինակել մեծահասակներին, լինել ուժեղ, համարձակ, ճարպիկ ու խելացի: Եվ հեքիաթում նա կարծես գիտակցում է իր անգիտակից ցանկությունները: Նրա համար իրականանում են մեծ ու փոքր երազանքները հեքիաթի աշխարհում, որին նա համակրում է, երբ լսում կամ ասում է դրա սեփական վարկածը:
- Դասախոս: Գոհար Սիմոնյան