• Ծանոթացնել դասագրքի ճանապարհային քարտեզին և կիրառված պայմանանշաններին,
• Ձևավորել իրեն և շրջապատողներին ճանաչել , բն թագրել և գնահատել կարողություններ,
• Ձևավորել ունկնդրածի կամ ընթերցածի վերաբերյալ հույզերն մտքերը խոսքի, ինչպես նաև ժեստերի, դիմախաղի, մարﬓի լեզվի ﬕջոցով արտահայտելու կարողություններ,
• Զարգացնել հասկանալով կարդալու կարողությունը,
• Ձևավորել ընթերցածի, լսածի, տեսածի, զգացածի, իրեն հետաքրքրող հարցերի մասին հարցեր տալու կարողություններ,
• Զարգացնել հարցը հասկանալ և պատասխանելու կարոությունները,
• Զարգացնել տեքստի բովանդակության և նկարազարդման կապը տեսնելու կարողությունը,
• Զարգացնել բանավոր և գրավոր խոսքը, հարստացնելու բառապաշարը,
• Խորացնել է-ե, օ-ո ձայնավորների ուղղագրության և ուղղախոսության մասին ունեցած գիտելիքները,
• Ձևավորել անսովոր հարցերում և առաջադրանքներում կողﬓորոշվելու և ոչ ստանդարտ լուծուﬓեր տալու կարողություններ,
• Խրախուսել և խթանել մարդկանց և շրջապատի նկատմամբ ուշադիր և հոգատար վերաբերմունքը,
• Նպաստել խմբում աշխատելու, համագործակցելու կարողությունների զարգացմանը։
- Դասախոս: Մարգարիտ Հակոբյան