|
Ամբողջացնել գրողի մասին ունեցած գիտելիքները: Արժևորել տալ Ամենայն հայոց բանաստեղծի ազգանվեր, հումանիստական գործունեությունը: Ցույց տալ մտքի զարգացման և խտացման դրսևորումները: Հեղինակի կյանքի ու հայտնատեսման մեջ կապ տեսնելու կարողունակություն զարգացնել: Ուղղորդել լինել ժառանգորդը և փոխանցողը հայ և համաշխարհային մշակույթիԿհամեմատեն գրողի լեզվական իրողությունների և պատկերավորման տարատեսակ հնարքները: Կարժևորեն մշակութային հարստությունը: Կասմունքեն հասկանալով: |
Հարցեր և առաջադրանքներ
¨Ի՞նչպիսի ժանրային նկարագիր ունի քառյակը:
¨Թեմատիկ ի՞նչ բաժանումներ կարող ենք անել քառյակներում:
¨Հայ և համաշխարհային գրականության ո՞ր հեղինակների ստեղծագործություններին են աղերսվում Թումանյանի քառյակները:
¨Կառուցվածքային ի՞նչ առանձնահատկություններ ունեն քառյակները:
¨Պատկերավորման ի՞նչ միջոցներ են կիրառվել քառյակներում:
¨Ո՞ր քառյակն ես հավանել, հիմնավորիր վերլուծելով:
- Դասախոս: Լիլիթ Ղազարյան