Հեքիաթները ժողովրդական բանահյուսության ամենահին և տարածված ստեղծագործություններն են։ Մեզ են հասել հնագույն առասպելական ժամանակներից սկզբում՝ բանավոր, հետո՝ գրավոր։
Հայ ժողովրդական հեքիաթների գանձարանը շատ հարուստ է։                                                                                                                                                                             Հեքիաթը նպաստում է երեխաների երևակայության զարգացմանը, առաջացնում հետաքրքրություն լավի, բարու, գեղեցիկի նկատմամբ, սերմանում սեր դեպի ընթերցանությունը։ Այն օգնում է բացահայտելու ոչ միայն շրջապատի մարդկանց սխալները, այլ տեսնելու, հասկանալու դրանց ծագման պատճառները։                                                                                                                                                                                                                                                                        


                                                                                                                                                                                                                                                              Հեքիաթի ուսուցման ժամանակ, մեր առջև պետք է դնենք հետևյալ նպատակները


 Նպատակները՝

  1. Զարգացնել աշակերտի ստեղծագործական ունակությունները
  2. Երեխայի զարգացման գործում հեքիաթի դաստիրակչական  նշանակության վեր հանում
  3. Սովորեցնել աշխատել բնագրի հետ                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Հեքիաթները ընտրելիս պետք է հաշվի առնել՝

  • Հեքիաթը  երեխայի համար պետք է լինի պարզ, մատչելի , հասկանալի լեզվով
  • Ոչ շատ երկար լինի, ոչ ձանձրանա  և ոչ էլ՝ կարճ
  • Հերոսները շատ չլինեն և ունենան այնպիսի անուններ , որ հեշտ մտապահեն
  • ՈՒնենան հստակ ասելիք և դաստիրակչական աշխատանք