Skip to main content
Հեռավար ուսուցում
  • English ‎(en)‎
    English ‎(en)‎ Русский ‎(ru)‎ Հայերեն ‎(hy)‎
  • You are not logged in. (Log in)

Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ

  1. Home
  2. Courses
  3. Դասընթացներ
  4. Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • » Next page
2-րդ դասարան, Ով ենք մենք
Python ծրագրավորման լեզվի հիմունքներ
ՏՀՏ գործիքներ և դրանց կիրառությունը դասապրոցեսում
Ուսուցման կառավարման համակարգեր 25_3
Ուսուցման կառավարման համակարգեր 25_2
Ուսուցման կառավարման համակարգեր 25-1
ՀԵՔԻԱԹՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴԱՍԱՐԱՆՆԵՐՈՒՄ ՏՀՏ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՄԲ
Կրթական պաշարներ ստեղծելու առցանց ռեսուրսներ
CURIPOD
Դասերի առցանց պլանավորում 2025-1
ՏՀՏ գործիքներ և դրանց կիրառությունը դասապրոցեսում
Նախագծային ուսուցում և նախագծերի տեղակայումը ՈւԿՀ 24-3
Նախագծային ուսուցում և նախագծերի տեղակայումը ՈւԿՀ 24-2
Նախագծային ուսուցում և նախագծերի տեղակայումը ՈւԿՀ 24-1
Դասերի առցանց պլանավորում 2024-5
Դասերի առցանց պլանավորում 2024 - 4
Նախագծային ուսուցում և նախագծերի տեղակայումը ՈւԿՀ –ում
Ուսուցման կառավարման համակարգեր 24-1
Flashka
Դասերի առցանց պլանավորում 2024-3
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • » Next page
Skip Navigation
Navigation
  • Home

    • ForumОбъявления сайта

    • PageCanva

    • Courses

      • Դասընթացներ

        • Դասընթացներ 2025

        • Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաներ

          • Ով ենք մենք

          • Python

          • ՏՀՏ գործիքներ

          • ՈՒԿՀ 25_1-3

          • ՈՒԿՀ 25_1-2

          • ՈՒԿՀ 25-1_1

          • ՏՀՏ գործիքների կիրառումը դասագործընթացում

          • Կրթական պաշարներ

          • Curipod AK

          • Դասերի առցանց պլանավորում 25_1

          • Թվային գործիքներ

        • Փորձնական դասընթացներ

        • ՏՀՏ-ի կիրաում դասապրոցեսին

        • ԱԲ Գործիքներ

        • Թումանյանապատում

        • Visme առցանց գործիքով աշխատանք

        • Հեքիաթի դաստիարակչական արժեքը

        • Թիվ, հոլով, սեռ

        • Միջնադարյան Իրան

        • Դիդակտիկ խաղեր

        • Կարողունակություններ

        • Օվկիանոսներ և մայրցամաքներ

        • jji

You are not logged in. (Log in)
Home
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Հայերեն ‎(hy)‎
Data retention summary
Get the mobile app